brocante buiten

brocante buiten

woensdag 25 januari 2012

Het begin.

Het is 25 januari 2012.
Vandaag begonnen met mijn eerste blog Landelijk Leven en Genieten. Ik wil graag mooie en leuke landelijke foto's op mijn blog gaan zetten van alles in en om mijn huis en woonomgeving. Veel dieren, natuur, de tuin, vijver, brocante in en om het huis en wat creatieve dingen. Ik ga proberen de sfeer weer te geven waar ik van hou en wie weet ga ik er ooit echt iets mee doen. Brocante verzamelen en verkopen of mooi fotograveren en lekkere gerechtjes maken en fotograveren of meer doen met kleuren en sferen. Er gaat vast iets moois ontstaan.

2 opmerkingen:

saskia zei

Gefeliciteerd buuf met je mooie blog! Met jouw mooie foto's en sfeervolle mooie woonomgeving gaat dat zeker lukken! En ik ben graag proefkonijn voor de streek-gerechten!

Antoinette zei

Dat gaat helemaal lukken binnenkort met die gerechten!!! Ga dit weekend maar eens de planning maken en lvast quiche bakken en invriezen.
Trusten buuf